~harapanku~

::Sesungguhnya Hidupku dan Matiku hanya untuk Mu::

24 Protokol Yahudi-Zionis (Siri 1)

Salam semua........... (^^)!

Lame x update blog nih. Kali ni saya ingin berkongsi sesuatu kepada anda. Sesuatu yang kita mesti / WAJIB ambil peduli. Dalam entri kali ni saya akan senaraikan beberapa tipu daya Yahudi atau disebut 24 Protocols of Zion. Baca dan fahamilah demi agama kita.....

PROTOKOL 1

Memerintah dengan kekerasan dan keganasan bukan perbincanagn ilmiah. Kebenaran terletak dengan kekuatan. Sesungguhnya politik tidak sesuai dengan akhlak. Mereka yang ingin memerintah, mesti pandai menggunakan tipu helah dan matlamat menghalalkan cara.

PROTOKOL 2

Bangsa Yahudi akan membantu menguatkan kaum Yahudi.Yahudi akan memerintah bangsa lain tanpa mereka sedari. Ketua pentadbir yang dilantik mestilah orang-orang yang mudah diarah. Melalui akhbar, Yahudi akan menggerakkan fikiran orang ramai dan mengambil kesempatan untuk mendapatkan emas. Pengorbanan adalah perlu kerana setiap nyawa di kalangan Yahudi berharga seribu orang bukan Yahudi.

PROTOKOL 3

Yahudi akan menjadikan negara bukan Yahudi sebagai gelanggang pertelagahan manusia yang akan membawa huru hara dan kemerosotan ekonomi kemudian akan menjadi 'penyelamat' dengan membawa masuk pasukan Yahudi untuk menguasai mereka. Dalam fikiran Yahudi wajib ditanam perasaan bahawa semua haiwan (bukan bangsa Yahudi) akan tidur nyenyak apabila kenyang dengan darah. Ketika itulah senang bagi Yahudi memperhambakan mereka.

PROTOKOL 4

Bangsa Yahudi mesti menghapuskan segala bentuk kepercayaan agama dan mengikis prinsip ketuhanan daripada hati orang bukan Yahudi dan menggantikannya dengan ilmu hisab serta lain-lain keperluan kebendaan. Fikiran orang bukan Yahudi mestilah dialihkan ke arah memikirkan soal perdagangan dan perusahaan supaya mereka tidak ada masa untuk memikirkan soal-soal musuh mereka. Akhirnya segala kepentingan akan jatuh ke tangan Yahudi.

PROTOKOL 5

Sekiranya orang bukan Yahudi cuba mengatasi bangsa Yahudi dari segi sains, politik dan ekonomi, maka bangsa Yahudi mesti menyekat mereka melalui pelbagai perselisihan sehingga wujud konflik sesama meeka. Kesannya, mereka akan mengambil keputusan untuk tidak mencampuri masalah tersebut kerana ia hanya difahami oleh orang-orang yang memimpin rakyat sahaja.

PROTOKOL 6

Untuk memusnahkan perusahaan bangsa bukan Yahudi ialah dengan merosakkan sumber pengeluaran dan menghapuskan orang-orang terpelajar dari bangsa bukan Yahudi. Semua bangsa bukan Yahudi mesti dipastikan menduduki martabat kaum buruh yang melarat.

PROTOKOL 7

Orang-orang Yahudi wajib menabur finah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia. Bila timbul penentangan terhadap bangsa Yahudi maka wajiblah orang Yahudi menyambutnya dengan peperangan secara total di seluruh dunia.

PROTOKOL 8

Pemerintah Yahudi akan sekeliling oleh segolongan besar ahli-ahli ekonomi dan orang Yahudi sendiri akan dikelilingi oleh ribuan ahli-ahli korporat, jutawan dan usahawan.


0 comments:

Post a Comment